Za PRODAJU


Javni trening “Strategija ključne B2B prodaje” 9.5.2013 u Privrednoj komori Beograda

Unapredite prodajne rezultate vaših prodavaca

Da li želite da vaši prodavci uspešno planiraju, pripreme i sprovedu prodajni razgovor?

Treninzi namenjeni razvoju prodajnih veština zaposlenih u direktnom kontaktu sa kupcima.

1. PLANIRANJE PRODAJNOG RAZGOVORA

Trening planiranje prodajnog razgovora sa kupcem (1/2 dana)
Kako planirati i uspešno se pripremiti za prodajni razgovor sa važnim kupcima?
Rezultat: Bolje razumevanje kupaca i usluge, fokus na potrebe kupca, plan razgovora

2. OTVARANJE PRODAJNOG RAZGOVORA

Trening otvaranje prodajnog razgovora sa kupcem (1/2 dana)
Kako uspešno otvoriti prodajni razgovor sa kupcima i zadobiti njihovo poverenje?
Rezultat: Uspešno otvaranje razgovora i otkrivanje situacije kupca, zainteresovan kupac

3. OTKRIVANJE I RAZVIJANJE POTREBA

Trening otkrivanje i razvijanje potreba u prodajnom razgovoru (1/2 dana)
Kako uspešno otkriti i razviti potrebe kupaca u smeru vaše konkurentne prednosti?
Rezultat: Uspešno otkrivanje i razvijanje potreba kupaca i problema ukoliko je ne reši

4. PRODAJNO PREZENTIRANJE

Trening prodajno prezentiranje u prodajnom razgovoru sa kupcem (1/2 dana)
Kako uspešno prezentirati proizvod/uslugu kupcu tako da poželi da kupi od vas?
Rezultat: Prezentiranje proizvoda i usluge, tako da kupac sam uvidi prednosti ponude

5. PREVAZILAŽENJE PRIGOVORA KUPACA

Trening prevazilaženje prigovora kupaca u razgovoru sa kupcem (1/2 dana)
Kako se uspešno pripremiti i na najbolji način odgovoriti na primedbe/prigovore kupaca?
Rezultat: Rešavanje primedbi i prigovora i otkrivanje skrivene zabrinutosti kupaca

6. ZAKLJUČENJE PRODAJNOG RAZGOVORA

Trening zaključenje – zatvaranje prodajnog razgovora sa kupcem (1/2 dana)
Kako uticati na kupca da sam donese odluku o kupovini i finalizuje prodaju?
Rezultat: Zatvaranje prodaje i finalni dogovor sa kupcem, obezbeđena postprodaja

7. PRODAJA U MALOPRODAJI

Trening prodajni sistem i prodaja kupcima u maloprodaji (1 dan)
Kako uspešno prodati proizvod i steći i održati lojalnost kupca u prodaji na malo?
Rezultat: Veća prodaja novim kupcima, manje izgubljenih kupaca, lojalnost kupaca

8. NAPLATA POTRAŽIVANJA

Trening prodajni sistem i prodaja kupcima u maloprodaji (1 dan)
Kako uspešno pregovarati u naplati i odgovoriti na primedbe / prigovore dužnika?
Rezultat: Uspešno pregovaranje i uticanje na kupca u naplati, veći procenat naplate

9. TELEFONSKA PRODAJA

Trening unapređenja veština telefonske prodajne komunikacije (1 dan)
Kako ostvariti željneni uticaj na kupca i uspešno obaviti prodajni razgovor putem telefona?
Rezultat: Efektno sprovođenje telefonskog razgovora i veći broj prodaja, manje povraćaja

10. PROGRAM UNAPREDJENJA PRODAJE

Planiranje i sprovođenje metodologije unapređenja prodaje (12 dana)
Kako uspešno planirati i sprovesti uspešnu metodologiju unapređenja prodaje?
Rezultat: Optimizovani prodajni procesi, veća prodajna marža, bolji prodajni rezultati

Svaki od treninga bilo u ovom programu ili neki drugi može se izvesti nezavisno i uvek se prilagođava svakom klijentu posebno.

Novi trening:
Digitalna transformacija poslovanja obuka zaposlenih Poslovna Znanja

Radimo za najbolje!

Sve treninge i konsalting aktivno izvode 2 trenera što izvođenje, uz veće angažovanje polaznika, čini najpovoljnijom investicijom za unapređenje poslovanja u našem okruženju.

In house treninzi “Unapređenje prodaje” održani 2016. god. za klijenta u Bosni

Pozovite nas da i vama pomognemo da vaši zaposleni postignu bolje poslovne rezultate

Kontaktirajte nas: info@poslovnaznanja.com – mobilni: +381 63 60 80 26

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial