Trening prodaje – lična prodaja obuka prodavaca

Zašto trening prodaje?

Da li znate koliko ste kupaca izgubili neadekvatnom prodajnom komunikacijom?
Ako želite da vaši prodavci u radu sa kupcima koriste najbolje tehnike lične prodaje?

  • Da vaši prodavci uvide šta dobro rade, a šta loše, i da to prenesu kolegama.
  • Da vaši prodavci više ne govore kupcima pogrešne stvari tokom lične prodaje.
  • Da vaši prodavci kreiraju lojalne kupce, a ne da im samo prodaju proizvode.

Rezultat: Veća prodaja, bolji odnos sa kupcima, manje grešaka u prodajnoj komunikaciji

Kako izvodimo trening prodaje?

  • Primenom savremenih metoda aktivnog učenja s intenzivnim korišćenjem grupnog rada uz direktno učešće svakog pojedinca.
  • Izvođenjem niza vežbi, interaktivnih radionica i primera (studije slučaja) vezanih za oblast lične prodaje i uvežbavanjem prodajnih situacija kroz igre uloga

Šta se radi na našem treningu prodaje?

  1. PLANIRANJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
    Trening planiranje prodajnog razgovora sa kupcem
    Kako planirati i uspešno se pripremiti za prodajni razgovor sa važnim kupcima?
    Rezultat: Bolje razumevanje kupaca i usluge, fokus na potrebe kupca, plan razgovora
  2. OTVARANJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
    Trening otvaranje prodajnog razgovora sa kupcem
    Kako uspešno otvoriti prodajni razgovor sa kupcima i zadobiti njihovo poverenje?
    Rezultat: Uspešno otvaranje razgovora i otkrivanje situacije kupca, zainteresovan kupac
  3. OTKRIVANJE I RAZVIJANJE POTREBA (1/2 dana)
    Trening otkrivanje i razvijanje potreba u prodajnom razgovoru sa kupcem
    Kako uspešno otkriti i razviti potrebe kupaca u smeru vaše konkurentne prednosti?
    Rezultat: Uspešno otkrivanje i razvijanje potreba kupaca i problema
  4. PRODAJNO PREZENTIRANJE (1/2 dana)
    Trening prodajno prezentiranje u prodajnom razgovoru sa kupcem
    Kako uspešno prezentirati proizvod/uslugu kupcu tako da poželi da kupi od vas?
    Rezultat: Uspešno prezentiranje proizvoda i usluge, da kupac uvidi prednosti ponude
  5. PREVAZILAŽENJE PRIGOVORA KUPACA (1/2 dana)
    Trening prevazilaženje prigovora kupaca u prodajnom razgovoru sa kupcem
    Kako se pripremiti i na najbolji način odgovoriti na primedbe/prigovore kupaca?
    Rezultat: Uspešno rešavanje primedbi i prigovora i otkrivanje skrivene zabrinutosti
  6. ZAKLJUČENJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
    Trening zaključenje – zatvaranje prodajnog razgovora sa kupcem
    Kako uticati na kupca da sam donese odluku o kupovini i finalizuje prodaju?
    Rezultat: Uspešno zatvaranje prodaje i finalni dogovor sa kupcem, uspešna postprodaja

Naš glavni cilj je da osposobimo i osnažimo vaše prodavce i menadžere prodaje da sami rešavaju svoje svakodnevne probleme i izazove u radu sa kupcima i da uspešno koriste naše praktične prodajne alate.

Radimo za najbolje!

This image has an empty alt attribute; its file name is logoi-1024x750.jpg

Pozovite nas da i vaši zaposleni postignu bolje poslovne rezultate

Kontaktirajte nas: info@poslovnaznanja.com – mobilni: +381 63 60 80 26

Pozovite nas da i vama pomognemo da vaši zaposleni postignu bolje rezultate!
This image has an empty alt attribute; its file name is pozovite.jpg
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial