
Zašto trening upravljanja vremenom – time management obuka?
Ako vaši zaposleni: ne stižu da urade posao, pod pritiskom vremena su, imaju veliki stres
Kako uspešno postaviti prioritete na poslu, kreirati akcioni plan i uspešno upravljati vremenom?
Šta se radi na treningu upravljanja vremenom?
Bolje upravljanje vremenom, povećanje radnog učinka, manje stresa na poslu (1 dan)
Rezultat: Dobro postavljanje prioriteta i akciono planiranje u odnosu na realne ciljeve i prioritete
1 deo Upravljanje vremenom na poslu Šta je upravljanje vremenom? Šta su prepreke dobroj organizaciji vremena i aktivnosti? Kako bolje iskoristiti radno vreme? |
VEŽBE Kreirajte listu aktivnosti na poslu Koje su prepreke upravljanju vremenom Predlozi preporuka za ulklanjanje prepreka |
2 deo Određivanje prioriteta u radu Kako odrediti prioritete i svesno kontrolisati korišćenje vremena? Kako odrediti koje aktivnosti su hitne/urgentne, a koje bitne/važne?2 |
VEŽBE Napravite listu prioriteta (radnih aktivnosti) Odlučite o prioritetima (hitno/bitno) Kako primeniti plan upravljanja vremenom? |
Naš glavni cilj je da osposobimo i osnažimo vaše zaposlene, menadžere i supervizore da sami rešavaju svoje svakodnevne probleme i izazove na poslu i da uspešno koriste naše praktične poslovne alate.
Novo: Petodnevni trening program unapređenja liderskih-menadžerskih veština
Radimo za najbolje!

Pozovite nas da i vaši zaposleni postignu bolje poslovne rezultate
Kontaktirajte nas: info@poslovnaznanja.com – mobilni: +381 63 60 80 26
Prezentacija sa treninga: “Upravljanje vremenom – time management”
Pozovite nas da i vama pomognemo da vaši zaposleni postignu bolje rezultate!
