
Kako kupci doživljavaju vrednosti vaše ponude?
Zašto koristiti mapu Predlog Vrednosti za Kupca?
- Razumećete bolje vaš biznis, proizvod i uslugu, vaše kupce, konkurenciju i tržište
- Kreiraćete efektne prodajne i marketinške poruke vašim kupcima (za sajt, prodaju)
- Dobićete sadržaje za websajt, društvene mreže, promotivne materijale, profil kompanije
- Predstavlja osnovni marketinški i prodajni alat za ostvarenje uticaja na kupce
KAKO kreiramo mapu Predlog Vrednosti za Kupca?
- Lista – JOBS TO BE DONE – POSLOVI, očekivanja, šta kupci rade sa proizvodom
- FUNKCIONALNI – Koje funkcionalnosti kupci očekuju (šta radi za njih)
- SOCIJALNI – Šta očekuju u odnosu na svoju okolinu, društvo, firmu, organizacije
- EMOCIONALNI – Koje emocije doživljavaju, šta osećaju dok koriste proizvod
- Lista – PAINS – PROBLEMI, bol, negativna iskustva, prepreke, rizici, šta žele da izbegnu
- Lista – GAINS – KORISTI, očekivane koristi, neočekivane koristi, potrebe, želje
- Lista – PRODUCTS – Elementi PROIZVODA ili usluge koje nudimo (šta čini proizvod)
- Lista – PAIN RELEIVERS – Osobine koje ODNOSE BOL, karakteristike, specifikacije
- Lista – GAIN CREATORS – Osobine koje DONOSE KORIST, karakteristike
ŠTA je mapa Predlog Vrednosti za Kupca?
- Alat za bolje razumevanje kupaca i koristi koje imaju od vaših proizvoda i usluge
- Mapa ključnih elemenata vašeg proizvoda i usluge i razloga zašto ga kupci kupuju
- Mapa koja pokazuje koliko vaš proizvod odgovara tržištu na kome ga prodajete
- Pokazuje zašto kupci kupuju vaše proizvode i usluge (motivaciju kupaca)
Šta su koristi za vas kad kreirate mapu Predloga Vrednosti za Kupca?
- Videćete u kojoj meri karakteristike vašeg proizvoda odgovaraju potrebama kupaca
- Videćete kako vaši kupci donose odluku o kupovini i šta su razlozi da kupe od vas
- Videćete koje karakteristike prizvoda istaći i izbeći u ličnoj-direktnoj prodaji kupcima
- Videćete kako da odgovorite na primedbe kupaca, za proizvod ili za širu ponudu
Šta dobijate po završetku ove interaktivne radionice?
- Mapu Predloga Vrednosti za kupce za vaš proizvod (Zašto kupuju vaš proizvod?)
- Mapu Predloga Vrednosti za kupce za kompaniju (Zašto kupuju proizvod od vas?)
- Odgovore na pitanja koji predstavljanu inicijalnu ekspertsku analizu vašeg biznisa
- Video snimak sastanka-radionice u mp4 formatu koji možete naknadno pregledati
Miodrag Kostić je učestvovao u sprovođenju “SPEED” Online projekta besplatne konsultantske podrške za digitalizaciju MMSP u vanrednim uslovima poslovanja”, Centra za Digitalnu Transformaciju PKS-a, gde zajedno sa klijentima, direktorima i menadžerima srpskih preduzeća, kreira “Mapu predloga vrednosti za kupce” koristeći ZOOM online kolaboracionu platformu

Primer mape “Predlog Vrednosti za Kupce” za klijenta u Agroindustriji – za PROIZVOD

Primer mape “Predlog Vrednosti za Kupce” za klijenta u Agroindustriji – za KOMPANIJU

Rezultat ovog treninga:
Dobri predlozi vrednosti kreiraju zadovoljne kupce – koji vam kreiraju dobar biznis
Ovu interaktivnu radionicu možemo izvesti ONLINE korišćnjem ZOOM platforme

ŠTA vam garantuje naše rezultate?
- Naše veliko lokalno i međunarodno iskustvo
- Sertifikovani eksperti za digitalnu transformaciju
- Široka mreža podrške znanja i iskustva
- Agilni i inovativni način razmišljanja
- Metodologija rada vođena analitikom
- Ogromno iskustvo u fasilitaciji i grupnom koučingu
- Otvorena komunikacija sa klijentom
Radimo za najbolje!

Sve treninge i konsalting aktivno izvode 2 trenera što izvođenje, uz veće angažovanje polaznika, čini najpovoljnijom investicijom za unapređenje poslovanja u našem okruženju.
![]() | ![]() | ![]() |
Kontaktirajte nas: info@poslovnaznanja.com – mobilni: +381 63 60 80 26
Pozovite nas da i vama pomognemo da vaši zaposleni postignu bolje rezultate!
