fbpx

Online radionica Predlog Vrednosti za Kupce kurs Value Proposition Canvas

Value Croposition Canvas

Kako kupci doživljavaju vrednosti vaše ponude?

Zašto koristiti mapu Predlog Vrednosti za Kupca?

  • Razumećete bolje vaš biznis, proizvod i uslugu, vaše kupce, konkurenciju i tržište
  • Kreiraćete efektne prodajne i marketinške poruke vašim kupcima (za sajt, prodaju)
  • Dobićete sadržaje za websajt, društvene mreže, promotivne materijale, profil kompanije
  • Predstavlja osnovni marketinški i prodajni alat za ostvarenje uticaja na kupce

KAKO kreiramo mapu Predlog Vrednosti za Kupca?

  • Lista – JOBS TO BE DONE – POSLOVI, očekivanja, šta kupci rade sa proizvodom
    • FUNKCIONALNI – Koje funkcionalnosti kupci očekuju (šta radi za njih)
    • SOCIJALNI – Šta očekuju u odnosu na svoju okolinu, društvo, firmu, organizacije
    • EMOCIONALNI – Koje emocije doživljavaju, šta osećaju dok koriste proizvod
  • Lista – PAINS – PROBLEMI, bol, negativna iskustva, prepreke, rizici, šta žele da izbegnu
  • Lista – GAINS – KORISTI, očekivane koristi, neočekivane koristi, potrebe, želje
  • Lista – PRODUCTS – Elementi PROIZVODA ili usluge koje nudimo (šta čini proizvod)
  • Lista – PAIN RELEIVERS – Osobine koje ODNOSE BOL, karakteristike, specifikacije
  • Lista – GAIN CREATORS – Osobine koje DONOSE KORIST, karakteristike

ŠTA je mapa Predlog Vrednosti za Kupca?

  • Alat za bolje razumevanje kupaca i koristi koje imaju od vaših proizvoda i usluge
  • Mapa ključnih elemenata vašeg proizvoda i usluge i razloga zašto ga kupci kupuju
  • Mapa koja pokazuje koliko vaš proizvod odgovara tržištu na kome ga prodajete
  • Pokazuje zašto kupci kupuju vaše proizvode i usluge (motivaciju kupaca)

Šta su koristi za vas kad kreirate mapu Predloga Vrednosti za Kupca?

  • Videćete u kojoj meri karakteristike vašeg proizvoda odgovaraju potrebama kupaca
  • Videćete kako vaši kupci donose odluku o kupovini i šta su razlozi da kupe od vas
  • Videćete koje karakteristike prizvoda istaći i izbeći u ličnoj-direktnoj prodaji kupcima
  • Videćete kako da odgovorite na primedbe kupaca, za proizvod ili za širu ponudu

Šta dobijate po završetku ove interaktivne radionice?

  • Mapu Predloga Vrednosti za kupce za vaš proizvod (Zašto kupuju vaš proizvod?)
  • Mapu Predloga Vrednosti za kupce za kompaniju (Zašto kupuju proizvod od vas?)
  • Odgovore na pitanja koji predstavljanu inicijalnu ekspertsku analizu vašeg biznisa
  • Video snimak sastanka-radionice u mp4 formatu koji možete naknadno pregledati

Miodrag Kostić učestvuje u sprovođenju “SPEED” Online projekta besplatne konsultantske podrške za digitalizaciju MMSP u vanrednim uslovima poslovanja”, Centra za Digitalnu Transformaciju PKS-a, gde zajedno sa klijentima, direktorima i menadžerima srpskih preduzeća, kreira “Mapu predloga vrednosti za kupce” koristeći ZOOM online kolaboracionu platformu

Primer mape “Predlog Vrednosti za Kupce” za klijenta u Agroindustriji – za PROIZVOD

value proposition canvas

Primer mape “Predlog Vrednosti za Kupce” za klijenta u Agroindustriji – za KOMPANIJU

value proposition canvas

Rezultat ovog treninga:
Dobri predlozi vrednosti kreiraju zadovoljne kupce – koji vam kreiraju dobar biznis

Ovu interaktivnu radionicu možemo izvesti ONLINE korišćnjem ZOOM platforme

zoom

ŠTA vam garantuje naše rezultate?

  • Naše veliko lokalno i međunarodno iskustvo
  • Sertifikovani eksperti za digitalnu transformaciju
  • Široka mreža podrške znanja i iskustva
  • Agilni i inovativni način razmišljanja
  • Metodologija rada vođena analitikom
  • Ogromno iskustvo u fasilitaciji i grupnom koučingu
  • Otvorena komunikacija sa klijentom

Radimo za najbolje!

Sve treninge i konsalting aktivno izvode 2 trenera što izvođenje, uz veće angažovanje polaznika, čini najpovoljnijom investicijom za unapređenje poslovanja u našem okruženju.

Kontaktirajte nas: info@poslovnaznanja.com – mobilni: +381 63 60 80 26

Pozovite nas da i vama pomognemo da vaši zaposleni postignu bolje rezultate!
This image has an empty alt attribute; its file name is pozovite.jpg
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial