fbpx

Customer journey mapping online radionica mapa putovanja kupca obuka

Kako kupci doživljavaju vašu uslugu i proizvod?

ZAŠTO koristiti Customer Journey Map (kartu putovanja kupca)?

  • Razumećete bolje vaše kupce, njihove želje, potrebe, probleme, izazove tokom kupovine
  • Pomoći će vam da unapredite iskustva i doživljaj usluge vaših kupaca tokom kupovine
  • Predstavlja osnovni alat za ostvarenje kvalitetnih odnosa i pozitivnog uticaja na kupce

KAKO kreiramo Customer Journey Map – Mapu putovanja kupca?

  • Lista – PHASE – FAZA kroz koju prolaze kupci tokom kupovine: ime, cilj i trajanje faze
  • Lista – DOING – ŠTA RADE vaši kupci tokom pojedinih faza interakcije sa kompanijom
  • Lista – THINKING – ŠTA MISLE dok doživljavaju vašu uslugu i probaju vaš proizvod
  • Lista – FEELING – ŠTA OSEĆAJU dok doživljavaju vašu uslugu i probaju vaš proizvod
  • Lista – OPPORTUNITIES – PRILIKE, koje su šanse za unapređenje doživljaja kupaca
  • Lista – EXPERIENCE – ISKUSTVO, procena iskustva: pozitivno, neutralno, negativno

ŠTA je Customer Journey Map – Mapa putovanja kupca?

  • Alat za bolje razumevanje kupaca i iskustava koje doživljavaju kupujući vaš proizvod
  • Mapa ključnih elemenata korisničkog iskustva (user experiences) vaših kupaca
  • Pokazuje vam konkretno šta, kad, gde i kako možete unaprediti u radu sa kupcima

Šta dobijate po završetku ove interaktivne radionice?

  • Kreiranu Mapu Putovanja Kupca (Customer Journey Map) za vaš poslovni primer
  • Odgovore na pitanja koji predstavljanu inicijalnu ekspertsku analizu vašeg biznisa
  • Video snimak sastanka-radionice u mp4 formatu koji možete naknadno pregledati

Miodrag Kostić učestvovao je u sprovođenju “SPEED” Online projekta besplatne konsultantske podrške za digitalizaciju MMSP u vanrednim uslovima poslovanja”, Centra za Digitalnu Transformaciju PKS-a, gde zajedno sa klijentima, direktorima i menadžerima srpskih preduzeća, kreira “Mapu-kartu putovanja kupce” koristeći ZOOM online kolaboracionu platformu

Primer mape “Putovanje Kupca” za kupovinu stana

Obrazac ove Mape Putovanja Kupca (Customer Journey template) možete skinuti OVDE

Rezultat ovog treninga:
Dobra mapa putovanja kupca donosi vam zadovoljne kupce – koji donose dobar biznis

Ovu interaktivnu radionicu možemo izvesti ONLINE korišćnjem ZOOM platforme

zoom

ŠTA vam garantuje naše rezultate?

  • Naše veliko lokalno i međunarodno iskustvo
  • Sertifikovani eksperti za digitalnu transformaciju
  • Široka mreža podrške znanja i iskustva
  • Agilni i inovativni način razmišljanja
  • Metodologija rada vođena analitikom
  • Ogromno iskustvo u fasilitaciji i grupnom koučingu
  • Otvorena komunikacija sa klijentom

Radimo za najbolje!

Sve treninge i konsalting aktivno izvode 2 trenera što izvođenje, uz veće angažovanje polaznika, čini najpovoljnijom investicijom za unapređenje poslovanja u našem okruženju.

Kontaktirajte nas: info@poslovnaznanja.com – mobilni: +381 63 60 80 26

Pozovite nas da i vama pomognemo da vaši zaposleni postignu bolje rezultate!
This image has an empty alt attribute; its file name is pozovite.jpg
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial